zondag 18 januari 2009

Let the Sunshine in!!

Hallo allemaal,

Ik heb me er dan nu ook maar aan gewaagd om met een Blog te gaan starten.
Het zal in het begin natuurlijk wel heel simpel zijn, want ik zie altijd zoveel leuke blogs voorbij komen op de nieuwsgroepen.
Dus ik ga het verder even uitproberen en dan kom ik weer terug.

Groetjes, Ria


I also started a Blog. In the beginning it wil be simple, but I always do see many nice blogs on some of the newsgroups. So I'll try to figure it out and you'll see me soon again.
Because of my family in the States, I'll try to get it in Englisch written also.

Lots of love, Ria



David, Patricia, Sylvia, Grandma en Oma Ria in November 2008.

Ja, ik ben een klein beetje Oma.
Sylvia is de dochter van David en Valerie, geboren op 17 oktober 2008.
Zij is heel speciaal voor mij, Sylvia is het eerste kleinkind van mijn Amerikaanse zus Patricia en ook omdat zij geboren is op de dag dat mijn moeder overleden is.
Johan en ik zijn in November een paar dagen in Grand Rapids geweest en het was heel bijzonder.

Yes, I am also a kind of Oma.
Sylvia is the daughter of David and Valerie, born October 17th 2008.
She is very special for me, Sylvia is the first grandchild of my American sister Patricia and also because she is born on the day my mother passed away.
Johan and I have been in November for some days in Grand Rapids and it has been very special.

1 opmerking:

  1. That is wonderful that you have started a blog! Now we can follow you like you follow us. I really like your profile picture, very pretty.

    We love you LOTS, Oma Ria!

    BeantwoordenVerwijderen