zaterdag 16 mei 2009

Dat kost moeite!

Morgen is het al weer 7 maanden geleden dat Moeder overleed.
Wij hebben natuurlijk foto's van de dagen van voor het overlijden en de dagen er na. Ik wil dat gaan scrappen, maar wat kost dat een moeite zeg.
Met een schets van een forum ben ik aan de gang gegaan en onderstaand is dan het resultaat.

Na de begrafenis zijn wij 's middags met z'n allen weer naar de begraafplaats terug gegaan. De dag van de begrafenis is een indrukwekkende dag geweest, maar het was een dag vol zonnestralen. De tijd gaat snel en het blijft een raar en verdrietig gevoel dat ze er niet meer is, ook al weten we dat het goed is.
Deze foto is voor mij heel bijzonder omdat ik me hierbij zo realiseer dat Johan ook voor mij zo'n steun is. Dat geeft me zo'n apart gevoel, omdat ik denk dat mijn moeder eens dat gevoel ook met mij gehad zal hebben.

Tomorrow it is already 7 months ago my Mom passed away. Ofcourse we do have pictures of the days before she died and the days after. I like to scrap these pictures, but how difficult that is. With a sketch from a forum, this is the result.
After the funeral we all went back to the cemetery in the afternoon. That day was very impressive, but it has been a day with a lot of sunshine. Time goes fast, but it still is a strange and sad feeling she's not with us anymore, although we know it is alright.
This picture means a lot to me, because I do realise Johan is such a support to me. It gives me a special feeling, because I do think once my Mom did have the same feeling with me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten