zondag 4 april 2010

Bij het Rainbow Forum ben ik dit jaar een jaarboek aan het maken.
Zodra de maand voorbij is, dan maak ik een Layout (meestal een dubbele) van de gebeurtenissen van de betreffende maand.
Ik ben nu met maart bezig, maar onderstaand zie je de LO's zoals ik ze voor februari gemaakt heb.





Ik ben tegenwoordig in het bezit van een netbook en deze nemen we mee op onze vakantie. Ik ben nu alvast verschillende zaken aan het verwerken en dan hoop ik maar dat er een goede internetverbinding is op ons bootje, dan kan ik ook dit blog bijhouden en jullie van alles op de hoogte houden.

With the Rainbow Forum I'm making a yearbook this time. Every month I'm making a Layout (most time I'm making a spread) about things happening in this month. Now I'm working on March and below you see the LO's about February.
I do have a netbook nowadays en we take this one with us on our coming trip. I'm doing several things now and I do hope there is a good internetconnection on the boat, so I can make this blog further on to inform you all about what is going on with us.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten