zondag 28 maart 2010

Rainbow forum

Ik was dit keer aan de beurt om de strijd aan te binden met één van de beheerders van het Rainbow forum. Je krijgt dan beide hetzelfde papier en je mag maar 1 vel cardstock toevoegen.
Het was echt een close finish, maar ik ben dan degene die net niet gewonnen heeft.
Maar tsjee wat ben ik tevreden met mijn LO's van Veda, ik had nog een beetje papier over dus heb ik er dan maar een spread van gemaakt.
Het was ook echt leuk om het op deze manier te doen.





This time it was my turn to make the better LO against one of the moderators of Rainbow forum. We did get the same paper and we could get 1 piece of cardstock from ourselves. It was really a very close finish, but I was the one who lost this match. But I'm so satisfied with this wonderfull LO of Veda, I had some paper left so I made a spread with it. It was really fun to do it this way.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten