zondag 21 maart 2010

2010 alweer

Ook in de eerste maanden van 2010 zijn er al weer veel bijzondere dingen geweest.
Begin januari zijn Willem en ik lekker een weekendje weg geweest.
Wij zijn zaterdags in Brielle en Rotterdam geweest om gewoon even de boel de boel te laten. We hadden nog steeds zo'n hotelbon die Willem in 2009 al voor zijn verjaardag gekregen had.

Het jaar 2009 is gewoon een erg heftig jaar geweest en we hebben heerlijk van alles genoten om even er gewoon helemaal uit te zijn.
We hebben in het Golden Tulip hotel in Rotterdam overnacht en zondags zijn we ook nog naar Kinderdijk geweest. De laatste keer dat we daar geweest waren, was dat met Patricia en haar familie, maar de herinneringen waren gewoon heel anders.



Het heeft deze winter heel erg lang gesneeuwd en dat heeft natuurlijk ook wel een aantal leuke plaatjes opgeleverd. Dit zijn foto's van Stella en die zijn natuurlijk hartstikke mooi gelukt, dus die wil ik natuurlijk wel als herinnering hebben aan deze koude sneeuwwinter.



Op 27 januari is Veda geboren. Een lief klein meisje in Amerika en daar ben ik dan weer een beetje Oma van. Zij is de dochter van Valerie en David, zusje van Sylvia en kleindochter van Patricia en Greg. Deze zwangerschap ging ook niet zo gemakkelijk, ze heeft niet de erfelijke ziekte die in de familie zit, maar Valerie heeft vanwege vroegtijdige weeën de laatste weken niets mogen doen. Veda is wel te vroeg geboren, maar alles is prima.




Op 6 februari hebben we een meeting gehad van een forum waar ik lid van ben. Het is een reuze gezellige dag geweest met heel wat beppen en gefreubel.




Ik zal nog wel zien wat er t.z.t. op mijn blog toegevoegd zal worden.
In april vertrekken wij voor ons cruise-avontuur en daar moet ik mijn blog natuurlijk wel uptodate voor hebben. Ik vind het altijd zo leuk om te schrijven, maar heel lang is er de fut bij mij niet geweest. Nu met al die leuke plannen die wij hebben, moet het er toch zeker weer van komen, want het thuisfront moet natuurlijk op de hoogte blijven.



Dit is de eerste Layout die ik gemaakt heb van mijn Traveljournal.
We zullen natuurlijk honderden foto's maken en die moeten natuurlijk wel gescrapt worden, een hele grote maar zeker ook een hele leuke klus.

1 opmerking:

  1. Phew! You gave me a lot to read-- and it is especially difficult when I don't know Dutch and have to use my knowledge of German (and English, of course) to try and figure it out.

    I did not know that Willem hurt his back and was in hospital for a few days-- that is what happened, right? He hurt his back?

    And I was happy to see that we made the 2010 update! Veda cannot wait to meet you!

    BeantwoordenVerwijderen