zondag 13 juni 2010

Het begin van mijn vakantie album!




Tsja, dan zijn we zo weer bijna 3 weken thuis en heb ik ook al weer 2 weken gewerkt. Willem is het weekend nu aan het werk en Johan is druk met zijn studie, want de tentamenweken komen er voor hem weer aan.
Ik heb al 3 doosjes met mijn spullen uit Amerika gehad en de volgende keer neem ik gewoon een grote doos mee in het vliegtuig als extra bagage, want Patricia is er maar weer druk mee om alles te regelen. Ik vind wel dat ik erg mooie spullen heb, ook al heb ik me gewoon erg ingehouden in al die super winkels die daar dan zijn.
In de afgelopen week heb ik weer een envelop met lieve brief en superleuke Rub-ons van Valerie gekregen. De Outlet had namelijk weer nieuw spul gekregen en toen ik daar was, was de manager Stephanie op dat moment er niet en nu was Valerie er weer in de winkel geweest en heb ik dat nu dan van Stephanie cadeau gekregen. De foto’s van de fotoshoot zijn ook klaar en er zitten echt heel leuke tussen, dus dat zal nog erg moeilijk worden om te kiezen.
Vorige week zaterdag ben ik bij Andrea samen met Herma in Amersfoort wezen croppen en ben ik gestart met het vakantie-album. Het was echt heel gezellig en heb ik 2 Layouts kunnen maken. Pffft, ik heb er nog zat te doen, maar dan zal het ook echt een heel mooi album zijn.
Zondag zijn we weer heerlijk een heel eind wezen fietsen (47 km. jaja!!). We waren met ons vieren en het was werkelijk heerlijk weer. Uiteindelijk hebben we een pitstop in Vierhouten gemaakt bij oom Piet en Tante Nans. Het is en blijft een heel bijzonder gevoel om daar weer op de camping te wezen en om toch weer veel oude herinneringen op te halen. Op de terugweg naar huis begon het te spetteren, maar het was gewoon weer een lekkere dag. Het WK-voetbal in Zuid-Afrika is dan ook weer gestart, de tribune is hier weer in de carport gemaakt en de hopelijk mooie wedstrijden (met winst natuurlijk) van het Nederlands elftal kunnen weer beginnen.




Well, we are almost 3 weeks at home now and I have been working for two weeks already again. Willem has to work this weekend now and Johan is busy with his studies, because the exam weeks are there for him again.
I received 3 boxes with my stuff out of America and well the next time I just take one big box along on the airplane as excess baggage I think, because Patricia is again very busy to arrange things for mailing. I think that I did buy just very good stuff and I’m very happy with it. Even though I have been a very good girl in all those super stores that are over there and left some there for the American scrappers. Last week I did receive a lovely letter and envelope of Valerie with also some Rub-ons. The Outlet had some great new stuff and at the time I was there, Stephanie the manager wasn’t there to meet and now Valerie has been back to the shop (jealous me). Stephanie gave some nice Rub-ons as a gift for me so Valerie could mail it to me.
The pictures of the photoshoot are ready and there are really some very nice pictures, so that will be very difficult to choose which one we want to have.
Last saturday I joined Andrea with Herma in Amersfoort for cropping together and I started on my holiday album. It was really a very nice day with pleasant company and I was able to make 2 Layouts. Pffft, there is still a lot to do on that album because there are so many pictures, but when it's done it will be a really beautiful album.
Sunday we did have a nice day with a long cyclingtour (47 km. Yeah!). There were four of us and it was really great weather. Eventually, we made a pitstop in Vierhouten with Oom Piet and Tante Nans. It still remains with a very special feeling to be there again on the campsite with a lot of precious memories. On the way back home it started with some raining, but it was just another nice day.
Now the World Soccer Cup in South Africa is started last friday, the arena is made in the carport again and the hopefully great matches of the Dutch Soccerteam can start with winning and lots of fun ofcourse.

3 opmerkingen:

  1. Perhaps I will cheer for the Dutch soccer team this year!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oops! I am logged in as David, but this is actually Valerie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ria...het is alvast een goed begin van je album.....je hebt nog wel wat te gaan, succes ermee....heb heel je verslag gelezen en het is een super verhaal, maar dat kan ook niet anders met zo'n TRIP.....nog maar lekker nagenieten.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen